piątek, 6 lutego 2015

Niezależność w modzie

W modzie powinno się być przede wszystkim niezależnym. Mam tutaj na myśli niezależność od aktualnych trendów lub od innych ludzi i ich zdania na nasz temat.


Zdaje sobie sprawę z tego, że nie każdy ma tyle odwagi ile chciałby mieć. Znam to z własnego przykładu, wiele razy zastanawiałam się np. nad zakupem danej rzeczy, zazwyczaj odkładałam ją mówiąc, że nie mam wystarczająco odwagi, aby pokazać się w czymś takim. 

Wiadomo, że Polska to kraj mało tolerancyjny, ale od pewnego czasu już mniej się tym przejmuje. Ludzie zawsze będą gadać i zawsze znajdzie się ktoś komu nie przypadnie coś do gustu. Niestety ludzie nie mają w sobie klasy, kiedy coś im się nie podoba zaraz krytykują i krzywo patrzą, a powinni zachować wszelkie komentarze dla siebie. 

Ludzie w naszym kraju są bardzo nietolerancyjni, wiadomo, że są też Ci ,,mądrzejsi'' lecz dla mnie to za mało. Chciałabym, aby każdy modą mógł wyrazić siebie, ale dużo ma z tym trudność, ponieważ boją się zdania innych.

Myślę, że z czasem dana sytuacja się zmieni i ludzie staną się bardziej tolerancyjni wraz z postępem, a każdy będzie mógł wyrazić siebie nie bojąc się krytyki ze strony społeczeństwa.





         

     








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz