wtorek, 24 lutego 2015

Better weather



Słońce możemy zobaczyć coraz częściej, co mnie bardzo cieszy, bo od razu humor jest lepszy.
Strój typowo na spacer, do szkoły/pracy, na zakupy lub gdziekolwiek, nie mówiąc tu oczywiście o okolicznościach wymagających większej powagi.
Moim zdaniem pogoda pozwala już na zmianę butów cięższych na np. trampki.
Dzisiaj niestety bardzo się rozczarowałam, gdy dowiedziałam się jak pogoda ma się znowu zmienić, na gorsze oczywiście! Mam nadzieje, że jak najszybciej będziemy mogli cieszyć się z nadchodzącej wiosny, a nie z powrotem wracać do grubych ubrań.







scarf: top secret
sunglasses: reserved
t-shirt: h&m
jeans: h&m
shoes: bershka
coat: second hand



2 komentarze:

  1. Dzisiaj u mnie pojawił się śnieżek,nie lubię ale trzeba z tym jakoś żyć :)
    Świetne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie, http://makeedreamss.blogspot.com/
    może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam,Ania.

    OdpowiedzUsuń