niedziela, 31 maja 2015

Boyfriend's clothes







Wakacje coraz bliżej, a co za tym idzie jest więcej czasu na prowadzenie bloga oraz okres, w którym musimy podejmować ważne decyzje o swojej przyszłości. Wybór szkoły średniej nie należy do najłatwiejszych, ponieważ wiążę się z naszym dorosłym życiem i tym czym będziemy się zajmować.

***

Spodnie typu boyfriend jeans odnalazłam w zeszłym roku na ,,Swap Party Rybnik". Dopiero niedawno je przerobiłam, bo chciałam dodać im charakteru. Czarna ramoneska kiedyś kojarzyła się z motocyklami, lecz dzisiaj zupełnie inaczej na to patrzymy. Pasuje wręcz do wszystkiego i jest bardzo wygodna. Kultowe buty Adidas Superstar od dawna bardzo mi się podobały i nie znalazłam jeszcze sportowego obuwia, które bardziej mi się podoba od moich Adidasów.













Jacket - Cubus
T-shirt - House
Jeans - No name 
Shoes - Adidas Superstar

1 komentarz:

  1. rzeczywiście bardzo męska stylizacja ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń