poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Just trying to be better





Dzisiejsza stylizacja to połączenie elegancji ze sportowymi trampkami, których jak mogłoby się wydawać nie należy łączyć z płaszczem i elegancką torebką. Jak wiadomo każdy powinien za pomocą mody pokazywać swój charakter i to w jaki sposób widzi modę. Nie każde połączenie ze sobą różnych stylów wygląda dobrze, ale po sobie zauważyłam, że z biegiem czasu moje patrzenie na to się zmieniło i można powiedzieć, że jestem bardziej otwarta na różne kombinacje, bo takie mieszanie i bawienie się różnymi stylami uważam za bardzo ważne jeśli ktoś szuka swojego stylu i chciałby wreszcie odnaleźć siebie w modzie, wiedzieć w czym najlepiej się czuje. Spodnie z tej właśnie stylizacji przerobiłam trochę pod wpływem impulsu, ale przynajmniej teraz jestem z nich zadowolona i bardziej mi się podobają mimo, że wyglądają niechlujnie.









A co Wy sądzicie o różnych połączeniach ? 

7 komentarzy:

  1. Świetny płaszcz.
    Moim zdaniem to połączenie jest bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zainteresował mnie Twój blog ! Tymczasem zapraszam na swój !MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miejsce do robienia zdjęć, dodaje takiej nutki minimalizmu, co dobrze komponuje się z twoją stylizacją.Uwielbiam takie płaszcze oversize :)

    http://my-point-of-view-on-fashion.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie jak najbardziej trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zestawienie! Tu widać że można być ubraną na luzie ale i elegancko :) /pozytywnego-cos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. takie połączenia bardzo mi się podobają, wyszła świetna stylizacja ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna stylizacja! :D
    http://byvanczi.blogspot.com/
    (jak dwa razy dodałam komentarz to przepraszam)

    OdpowiedzUsuń